torsdag 3 april 2008

En helg av tomhet?

Gud vad jag är trött alltså!
Igår var bäst och mysigast! Obeskrivligt.
Men idag är det i alla fall ett halvår, ett halvår fyllt med lycka och kärlek.

I alla fall, idag har jag följt med Nils när han klippte sig, det blev snyggt. (Har tyvärr ingen bild)
Idag hade jag på mig min nya tröja :D
Jag har köpt ny sjal och en stor skjorta (grå) bilder kommer nog, kanske imorn om jag gör en dagens outfit.

Jag funderar på att in skaffa mig en blommig klänning? Jag vet inte hur det skulle passa mig så vi får se helt enkelt, kom gärna med förslag?

Nej jag orkar inte skriva mer nu, är så himla trött.
Ha det bra!
Dagens bild fick bli på mig. Ehe!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv. tack så mycket! :) Jag älskar den. Jalle tycker att det är annorlunda att se mig i blommigt för jag brukar aldrig ha det, men han får ta och vänja sig. :)

Anonym sa...

sv. jaa det blev en hel del faktiskt :) Blev jättenöjd. Men nu får jag inte handla mer på ett tag.

Anonym sa...

Min älskling är med din nu. :)