onsdag 9 april 2008

Fixat och klatt.

Hejsan hejsan.
Idag har jag jobbat, varit på UMR-möte och varit hos norra skåne.
Allt är i princip klart till konserten på fredag som vi i UMR anordnat, det har varit roligt att fixa med detta, verkligen.

Åh jag såg precis AMF pensions nya reklam, gud vad gullig, alltså handlar om fotboll och pension, hur mysigt kan det bli egentligen? Men trots handlingen i det hela så var den mysig, den gamla gubben såg så glad ut, haha.

I alla fall imorse hade jag besluts ångest om vad jag skulle ha på mig så jag valde mellan detta:













Jag valde det till höger i alla fall.
Kände för lite mer lätt idag.
Den tunikan var även ett köp jag gjorde igår från Only för 249:- jätte mysig.
Igår var det även min namnsdag-Tanja. Mamma gav mig en jätte fin jeans klänning, bild kommer nog upp så småningom. Och ännu en gång förlåt för det skitiga spegeln, den ska rengöras inom kort, haha.

Imorn ska det jobbas igen, vid fem tiden kommer Frida Mattisson och vi ska ta en fika, eller ja dricka te i alla fall. Känns som det var år sedan vi ses så ska bli trevligt.

Nu ska jag bege mig, ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: ja den är verkligen jättefin!