tisdag 8 april 2008

Tankar och ideal?

Nu ska jag komma med lite meningslösa ord som jag tänker på, och antagligen är det ingen som bryr sig alls men i alla fall.

Jag är så trött på att leva i ett samhälle där du ska se ut på ett visst sätt för att "passa in",
så fort ett bråk eller tajffs börjar ska man börja hacka på ens utseende, vad i hela friden har det med vissa saker och göra? Liksom bara för man är så kallat ful måste man inte vara korkad. Så liksom om en säger "amen ni är så sorgliga, patetiska" så säger en annan "ja men kolla på dig, hur ser du ut?". Vad har det med saken att göra? Att gå på med person angrepp för man inte gillar personen, självklart anser jag då att om en annan gör så mot en, ska man ge tillbaka med samma skit, men varför? Varför börja med det från början? Skriva jävla hora till någon för man bråkar. Samhället idag är fucked och det borde alla inser, face it, vi lever i en fucked up värld och våra ideal suger. Och snälla ge mig normal brudar i reklamerna tack, alla vill inte leva på en frukt om dagen, face it. Det var nog det jag hade att säga!

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg ovanför detta eftersom detta bara var lite snack sådära, lite tankar helt enkelt.

1 kommentar:

- sa...

du är bäst tanja!
<3