måndag 14 april 2008

Tristan och Isolde.

Frida har ny gått hem och vi har kollat på Tristan och Isolde. Fy vilken sorglig film men sjukt bra. Bra skådespelare och bra koncept och ja bra hela altet, verkligen en film jag rekommenderar er att se. Lätt 5/5 av mig förutom sorgligt slut, sådant hatar jag, men det var väl den tidens genre det.

Imorn bär det av till skolan klockan 8 som vanligt, problemet jag har idag är att jag inte vet vad jag ska ha på mig, grr. Sen hittar jag inte frågorna till engelskan, tyck synd om mig.
Men imorn väntas en underbar dag med Nils, kan det bli bättre? Lycka lycka lycka.

Nu ska jag ta och bege mig till sängen, dags för lite Tuesdays with Morrie, det är faktiskt en bok att rekommendera, mycket tankar och funderingar kring den boken, en bra tanke om ställe, jaja nog på mitt tjat, vi hörs imorgon, om jag har tid att uppdatera då.

Inga kommentarer: