onsdag 9 juli 2008

Hästveda marknad!

Haha vad kan man säga förlåt för dålig uppdatering efter klockan 4 igår? Jo men saken var den att efter jobbet gick jag ner för att kolla på tapeter, (tror jag hittat rätt nu, äntligen, bild kommer) sen gick jag och shoppade lite kläder och smycken, (bild kommer) sen när jag kom hem var jag gullig och tog med min lillebror ut på en cykeltur sen var det mat och sen vet ni vad? Klockan halv 7 så somnade jag, yes jag somnade jag har sovit så dåligt nu i flera nätter så jag bara slocknade, sen vaknade jag upp vid tio (på kvällen) ringde Nils sen somnade jag om. Det var faktiskt underbart skönt!

Idag blir det Hästveda marknad med Simon, Patricia, Simon och Nils, skoj skoj.

Nu ska jag väl återgå till jobbet och det blir ingen bild i detta inlägget, gud så tråååkigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:O har jag missat hästvedamarknad????? >.< tusan också!

Anonym sa...

Söt blogg : )