torsdag 28 februari 2008

Så jag tänder ett ljus och blickar tillbaks.

Jag hade nog ett välbehövt samtal med baby inatt,
då var jag sjukt irriterad och gillade inte alls att snacka om det.
Nu är jag glad för det. Det finns så många frågor man inte får svar på.
Man vet inte om man någonsin får det.



Tobias Wallgren jag älskar dig.
Vila nu i frid. <3
Du vet vad ja menar, du vet när man är fast

man är fast i en värld, där man inte hittar sin plats.
För jag saknar dig som fan, min bästa vän
för du lysste upp min värld o jag tänker på dig jämt.
Är de såhär vi ska leva, för nu har ja börjat undra
du va min änglavakt .du va han som jag beundra
de va svåra tider för de jag kommer ju i håg
för jag saknar dig som fan & jag hoppas du förstår

Jag försöker glömma allt jag försöker ta mig framåt
men för varje steg jag tar så förlorar jag en vän.

Och du ser det på ditt sätt,
du kanske borde
vidga dina vyer
du kanske borde
tänka på andra
du kanske inte borde
låta din egoism ta över
för vad är du utan andra?
Och vad skulle jag vara
utan er?

Skolan idag var bästa på länge.
Lövhögs "krig" med Emil och Felix.
Fan vad bra ni är.

Och Käärstin?
GRATTIS! <3

1 kommentar:

- sa...

Tack <3
nästa gång vill jag med vara med på krig ^^
hehe (6)