torsdag 21 februari 2008

Tiden läker inga sår, och det som inte dödar stärker inte heller.

När jag vaknade idag var det lika grått som vanligt.
Jag trodde våren skulle komma nu, bringa lite färg i vardagen.

Jag har precis kommit tillbaka från en tripp till kometen.
Köpte på mig dextrosol (stavning?) för att klara av den trötta dagen som väntar.

Dagensplaner:
Ingenting.
Japp det stämmer, ingenting.
Det är dock inte så att jag känner att jag bara måååste göra något
så jag tänker inte göra mycket åt det heller.
Blir nog att sitta inne, spela och äta dextrosol, mums.
Om orken räcker till kanske jag beger mig ut för att fota lite.


Käärstin är fortfarande i London och jag saknar henne.
Jag vill att hon ska komma hem så vi kan vara ninjas och leka massa.

Klockan är nu 10:47. (Man kan ju fråga sig vafan jag gör uppe ja.)
Humör: trött annars allmänt bitter som vanligt.
Låt just nu: Lasse Lindh - Louise ibland.
Vill ha: mycket, men nya hörlurar skulle inte sitta fel och en frisk Frida tack.
Bästa idag: att bara sitta hemma, det är bäst det.

Det var allt för nu.

Du, du är det bästa som hänt en idiot som jag.
Jag älskar dig Nils Lundh.


Min lillebror är en gamer.
Dock får han bara röra den gamla kontrollen hehe.













Nu har dagen gått och den var över all förväntan.
Josefine kom hit och henne har jag inte träffat på år och dar.

Myskväll med film och godiis. Tiihihi.

Dagens:
Humör: Bra fråga, först bittert och trött sen glatt.
Låt: Ingen speciell, mycket Red hot chili peppers idag. Mys.
Vill ha: Fortfarande nya hörlurar. Frida var visst frisk fast hon inte hade ringt och sagt det.
Bästa: att träffa Josefine i slutet av dagen faktiskt.

Jag saknar dock Nils även nu.
skitungen kommer nog hit imorn. MYS!


Så min dag har varit toppen.
Allt för mig!

2 kommentarer:

- sa...

wiiie!
jag har saknat dig massa med! var kul att äntligen se dig idag!
ninjas i helgen!? :D
<3

ImBobbyBrown sa...

:D kul att se dig med ;D hah.
Ja det tycker jag :D <3