tisdag 4 mars 2008

It's over and she's gone.

Åhå tuff dag?
haha nej mer av rena skämtet.
Jag spenderade hela min skoldag med att sitta i Cafét.
På Engelskan hade vi egen uppgift
så vi kunde sitta där och göra den
och på svenskan så var det bara att prata med sina opponent par
2x10 min. Så det har varit hur chill som helst.

Igår var jag ute och sprang,
jag är faktiskt stolt över mig själv
att jag verkligen försöker ta tag i detta nu,
jag har mitt mål och det tänker jag nå.

Idag efter skolan spenderade jag 1½ tim med min baby.
Vi gick först till filosofen och fotade lite.
Sen gick vi hem och tog det lungt bara.
Nu på kvällen har jag varit ute och gått med Frida.
Massa snack, väl behövande snack.
För bruden jag är trött på dig nu!
(Alltså inte Frida då)
Detta var min dag den var,
kanske inte givande men ja,
den dög i alla fall!

Sleep tight.



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du är duktig som är ute å springer å går :) det skulle jag me behöva. Å det är rätt gött när man väl har kommit igång :) <3