torsdag 13 mars 2008

Hey there people I'm Bobby Brown

So take care of you and I'll take care of me
We're just lonely hearts looking for melodies

Sakna mig aldrig.
Skola idag, typ ingen Socialkunskap men efter det hade vi i alla fall Ge och jag har aldrig koncentrerat mig så mycket på en av hans lektioner, jag är faktiskt stolt över mig själv.

Hey there, people, Im bobby brown
They say Im the cutest boy in town
My car is fast, my teeth is shiney
I tell all the girls they can kiss my heinie

Alltid min favoritlåt. Alltid.
Den är min identiet. Jag bara älskar den låten.
(Alla bryr sig mhm)

Ninjas på Lördag?

Idag blev min blogg skit och tråkig.
Men så får det vara faktiskt.

/ Bobby Brown

2 kommentarer:

- sa...

du är lätt the cutest boy in town ;D
ninjas på lördag :D (Y)

Anonym sa...

har du lyssnat längre än första versen på låten?