torsdag 6 mars 2008

Jag hatar dig fortfarande lika mycket.

Åh vad mina tankar flyger mycket kring att köpa en bärbar dator nu,
men liksom jag har klarat mig hela tiden innan, så jag funderar på att köpa något gammalt sega eller nintendo eftersom mitt gamla sega typ är sönder, går iaf inte att starta det suger.
Så kan jag sitta och spela en massa så mamma blir ännu mer sur på mig pga det ehe (AAAA)
fan vad duktig flicka jag är!


Träningsvärk så satan har jag. Blö.
Idag slutade jag skolan halv 1 yeah, eller ja egentligen 11 men trodde jag hade lektion efter lunch men det blev inställd så satt där i 1½ tim i onödan men jaa, trevligt att komma hem tidigt iaf, sen hämtade jag lillebror på dagis halv 4 så gick vi hem och fikade kex jag köpt till honom bara för jag är världens bästa storasyster, det är sant, fråga han själv (A).


Ja imorn blir det jobb till klockan tre sen ska jag leka med Simon och Frida på kvällen mys.
Det var allt för nu.

Jag är trött och det är tydligen min fot också för den sover, ehe.

Jag vill pussas, Nils kom hit.
Han är min man!

Hejs!

Inga kommentarer: