söndag 16 mars 2008

Ännu en söndag.

Jaha så va det söndag igen min officiella städdag usch.

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Jag bestämde mig för att testa en av ansiktsmaskerna jag köpt på HM:
facemask by H&M
natural strawberry
deep cleansing mask.
Billig och bra om jag får säga det själv, men jag funderar starkt på att köpa en sån ansiktsmask från bodyshop, måste fråga, är den så bra som det sägs?

Min goda gärning idag var att ringa farmor faktiskt.
Var så längesedan nu så jag började få dåligt samvete och det blev en glad farmor som resultat!

Funderar på att gå och göra mig en smoothie så inte det onyttiga tas fram.
En god smoothie är så simpelt:
Ta någon frukt eller några bär du är förtjust i och sen mixa det med lite mjölk.
Vill man ha socker i så är det också gott men lite onyttigare och en fylligare så kan man tillsätta lite naturell yoghurt hur gott som helst!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

4 kommentarer:

- sa...

jag får ont i magen av smoothie :(

Anonym sa...

sv. Tyvärr så vet jag inte vad kjolen kostar, efetrsom att priserna inte står på hemsidan. Vilket är ganska så dåligt :/ Men Monkis kläder är inte så jättedyra. Synd att det inte finns någon affär i närheten så man kan gå och kolla...

Anonym sa...

eftersom :)

Anonym sa...

Både mjölk och naturell yoghurt är lite onyttigt faktiskt.