onsdag 21 maj 2008

Gossip girl!

På aftonbladet (här) är det mycket snack om gossip girl och deras mode m.m och jag måste bara säga: De klär ju sig så sjukt snyggt. Snyggast är Blake Lively och Taylor Momsen. De klär ju sig så fruktansvärt snyggt:


Det är underbart helt enkelt!

Älskling har nu åkt hem, man saknar hans närhet och pussar direkt! Jag måste plugga lite senare och verkligen plugga också. Foten värker som bara den och jag kan knappt gå, haha jag är så klantig! I alla fall så ska jag vila ett tag nu så jag orkar plugga sen.

Hejs!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mina kostade 283 med frakt och allt. :) fast jag köpte linsvätska till också.

Anonym sa...

nejmen oj :D De har visst gjort om rutan där man kommenterar! Vad smidigt och bra det var nu :)

Joo det är det ju med i och för sig. :) Tänkte jag inte på. Men det är jättefint med gult om man har lite färg!

Jaa det trodde jag faktiskt inte :) Och jag är himla stolt för jag gjorde två mål i fotbollen och jag är inget vidare på det! Kan inte springa och ha kontroll på bollen samtidigt. :D Är du bra på fotboll? Vi var lika många som innan men alla var så himla sega, vi hade verkligen hållt på hela dagen. Alla andra åkte hem när de spelat klart, så blev ju vi som skulle spela final kvar.

Vad skönt att de bor så nära! :) Jag har bara en mormor och hon bor i eskilstuna för mamma kommer därifrån. Men det känns som att Jalles mormor har blivit en extramormor för mig för jag tycker om henne så himla mycket och jag träffar henne oftare än jag träffar min egen. :):/

Ja det måste vi fixa! :)

Anonym sa...

haha jaa :) och dem som du ger honom är ju assnygga med! :) Det är ju jättebra!

Önskar att jag kunde ge jalle massor med men jag har inte pengar till det..

Anonym sa...

älskar kjolen med hög midja. kolla gärna in min webshop med plagg som du blir ensam om i sverige :D

www.queenpeach.com

Anonym sa...

Jo det är ju klart, men jag tror nog till och med att dom har så man kan skicka tillbaka gratis om jag inte minns fel :) . Ha det gott

Anonym sa...

haha men jag håller med , jag skulle nog inte heller skicka tillbaka ^^ . hehe . Vad ska du hitta på idag ? :)

Anonym sa...

sv. Jag vet inte om jag säkert vet att någon av hans kommer därifrån, men de som jag har sett har ju varit snygga! :) jag tror att han sa att den han hade när jalle fyllde år var därifrån :) Det är ju asbra! Jag vill också ha en mamma med en egen affär!

Anonym sa...

Det var jättebra att du ändrade, så slipper man fylla i de där bokstäverna varje gång :D Jag brukade bli sur för att jag tyckte att jag skrev rätt men så blev det fel ändå :D

Oj vad länge du simmade! :) Det är skönt att göra det. Jag och Jalle har gått och badat några gånger men det blir inte så mycket ordentligt simmande då. :)
Fotboll är faktiskt ganska så kul, men jag är inte precis bra på det :)

Ja det gör hon :) Hon är supermysig!

Anonym sa...

haha :D Ojsan! jag råkade visst klistra in www.queenpeach.com istället för min adress, såg den sidan här ovan så jag tänkte att jag skulle ta en titt. Men du fattar att det är från mig iaf! bara så du vet att länken inte fungerar!