måndag 12 maj 2008

Hiss eller diss?



Det är ju mode med korta klänningar/tunikor i sommar och Sofiesmode tipsar om dessa. Jag personligen tycker inte någon av dessa klänningarna är specietll snygga, inte alls faktiskt. Hiss eller diss?

Jag ringde A-butiken idag gällande erbjudandet gick fick när jag köpte min mobil, då skulle det skickas hem ett presentkort på HM på 250 kr, vilket inte hade kommit än men Magnus sa att de skickas ut denna veckan! Så nästa onsdag blir det nog Malmö med älskling.
Jag ska bara köpa accessoarer faktiskt så jag passade på att kolla lite på HM:s hemsida och hittade lite: det är ju så sjukt snygga saker, och jag kunde inte låta bli att älska de shortsen, haha, jag hittade även två halsband jag vill ha, så det kommer nog gå över 250 men jag får i alla fall lite mer för pengarna då!

Jag känner mig nästan lite dålig eftersom jag skulle spara lite pengar denna månaden, vilket jag nu kommer misslyckas med totalt om jag åker till Malmö, men aja får se vad som sker.

Hade geografi prov idag förövrigt och eftersom jag faktiskt pluggat till det provet så kände jag mig lite duktig, men hans prov är så himlans svåra. Hade även utvecklingssamtal som jag tyckte gick bra, dock inte mamma, hon har för högra krav på mig helt enkelt så jag är nöjd! Kan väl höja mig liiiite i vissa ämnen men det får duga, jag går ju bara första året. Haha!

Men jag måste bege mig nu, måste plugga matta har Nationellt prov i matte A del2 vilket verkligen kommer gå röv eftersom jag har svårt för matte. Så är det med det. Ha en trevlig fortsatt kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte om det är jag som inte svarat dig eller hur det är, men jag tänkte att jag skulle kommentera lite som jag vill tycka till om! :) Nu när jag ändå är här och kollar. Jag känner precis som dig, jag ska spara pengar men mina bara ryker, jag måste ju spara så jag har råd att åka till mitt hjärta i sommar... Sen så tycker jag inte heller att någon av klänningarna var särskilt snygga, den vita skulle gå an men inte de andra. Och så kan det ju vara kul med lite nya accessoarer! Och köp shortsen om du tycker om dem. Jag äger inga men skulle vilja ha. Det är snyggt när de är lite längre och inte är uberkorta.

Och så vill jag bara säga att jag i alla fall uppskattade förklaringen av varför du heter som du gör. De var inte jag som skrev den anonyma kommentaren men det var ändå intressant, för jag har faktiskt också undrat ibland.

Rörig kommentar, jag vet. Men ha det bra!

Anonym sa...

sv. Du kanske hittar massa fint om ni nu åker till Malmö. Sånt som du inte tänkt dig med.. Så blir det alltid för mig!

Jaa, det var som sagt intressant. Har man ett smeknamn eller något som man vill gå under så finns det ju oftast en förklaring till det :)