söndag 11 maj 2008

Varför jag identifierar mig med I'm Bobby Brown.

Okej, jag har inte uppdaterat något i helgen eftersom jag inte varit hemma eller vid datorn alls. Men nu när jag loggade in hade jag fått en kommentar av en anonym läsare, som bad mig att förklara varför jag identifierar mig med låten I'm Bobby brown. So here we go: (jag tror inte ens de flesta av mina vänner vet varför men iaf) för det första så är det min favoritlåt helt enkelt och sen betyder den låter så otroligt mycket för mig, jaja sure en vanlig låt, men det var även min pappas favoritlåt, han gillade inte Zappa speciellt mycket men just den låten, och när han dog, så slängde mamma mycket som hade med honom att göra, som jag tyckte identifierade honom, inklusive hans skivor då,(eller gömt undan dem för jag hittar dem inte) och med bara några fotografier kvar av pappa och minnena så hade jag den låten, jag hade inte skivan för den var borta, men jag hade den låten, den låten som jag tyckte identifierade min pappa som sen fick identifiera mig för jag ser upp till honom och kommer alltid att göra! Så det är väl därför sen har det bara blivit en vana så nu är det så, jag vet att Bobby brown är en hemsk människa och har gjort massa skit, men om man har hört låten så kan man ju höra hur Zappa dissar honom i låten och har man inte hört låten, ja er förlust jag kan inte rätta mig efter er. Men i alla fall anonym nu vet du! Sen måste jag bara lägga till att jag heter inte så för att du ska fatta något utan för att jag själv vill det och för att det är mitt val, men hoppas detta svar duger bra!

Inga kommentarer: