söndag 1 juni 2008

En omvandling

Förlåt för kass uppdatering men vädret är ju så underbart!

Jag och Nils gick först upp klockan 8 för att gå ner och handla lite pålägg eftersom vi skulle göra fin frukost till mamma som fyller år idag, efter det åt vi och sen blev det sängen igen, haha.

Klockan halv 12 steg vi upp, då gick vi ut i det fina vädret hann kanske sola i 10 min tills Amanda kom och frågade om vi skulle med till kometen, vi gick det och jag köpte mig en god piggelin, mums och sen hem igen. Vid 1 åkte Nils hem, jag har bara städat och solat, jag somnade även lite i solen fast ingen skada själv, och när det gäller att bli brun hatar jag mig själv, jag blir verkligen aldrig det, lika vit som vanligt hur mycket jag än försöker, dags att ge upp kanske?

Idag har jag även tänk lite på vad jag ska ha på mig på torsdag när vi slutar skolan, jag har en jätte fin blommig klänning, men jag tycker den är alldeles för lång, så eftersom jag är så lat så ska jag be mamma att sy upp den

Så ser den ut, (förlåt för den dåliga bilden till vänster) men jag tycker den är mycket snyggare när den är som den är till höger, alltså mycket kortare, eller vad tycker ni? I alla fall så hade jag tänkt ha detta på mig för jag orkaar inte fixa något speciellt för att sitta i kyrkan i en timme, nej minsann!
Well well, jag ska fortsätta skriva på Geografin nu som alldeles strax är klar! Lite stolt är jag faktiskt, haha. Ha en underbar söndag i det underbara vädret, och glöm inte att grilla!

Puss!



1 kommentar:

Anonym sa...

det är väldigt inne med långa klänningar men den kortare e faktiskt snyggast :)