onsdag 25 juni 2008

Hemma + ny dator.

Jaha så var man hemma igen, Göteborg va lika underbart som alltid, jag har tusentals bilder men jag ska inte plåga er med alla, men lite sneek peek ska ni allt få.

När vi kommit halvvägs stannade vi för att fika, söte lillebror på bild.



Väl framme i Göteborg träffade vi på Tim och så gick jag, Sebastian, Caspar, Amanda och tog en fika tillsammans med honom.

Jag var chill, haha.


Haha syskonen själva, ;) första dagen var vi ute och åt, gick på stan och allmänt chillade.


Andra dagen gick vi på liseberg det var kul och Timo uppträdde även, trevlans.

Ja fler bilder slänger jag ite upp, inte nu iaf kanske laddar upp lite då och då. Även har min dator kommit nu och det är den jag sitter vid, jag och lillasyster gottar oss i sängen.

Puss!

Inga kommentarer: