fredag 13 juni 2008

Hoppas det fixar sig Anna!

Precis fått i oss lite grillat och pratat lite med mamma rent allmänt faktiskt!
Jag och Nils ska snart bege oss fast jag ska ta och byta om innan hade jag tänkt mig, vet inte riktigt vad det blir men det fixar sig! Ska bli så kul att gå på bio, det var ändå ett tag sedan!

Bilder kommer sen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Btw Anna, jag läste på din blogg och det lät inte så bra, hoppas det fixar sig vad det än är och snart får du ju åka till Jalle, puss på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej :)

Det kommer nog bli bra men det känns tungt nu. Min bror har fått en hjärnblödning så han ligger nedsövd med respirator på sjukhuset i linköping. Inget som jag vill berätta i min blogg men du kan få veta så du vet varför jag inte svarat dig heller.

Kram