söndag 29 juni 2008

Kalas kalas!

Kalas igår, eftersom det var hos Amanda så var det trevligt fast roligast hade ändå Jag, Frida och Amanda när klockan närmade sig tolv och vi gick in till mig för att kolla film men gjorde i princip allt annat fram till 4 när de gick hem! Haha.

Så såg jag ut när jag skulle bege mig, har klänning från Kaffe vet faktiskt inte vad den kostade, halsband som morfar köpt till mig på zanzibar, nitarmband från Shock och det andra är random, sen va det inte mycket mer.

Vi åt tacos och myste, jag och lillebror nere i högra hörnet!

Frida tog en bild på mig när jag står och dricker kaffe, Amanda och lillebror på andra bilden!

Det är Frida, Amanda och jag på bilderna, och vi är sååå seriösa! Haha. Iaf så gick vi in till mgi vid tolv som sagt sen stannade de här till 4 det var massa mys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tanja och tack för ditt inlägg i min blogg. Nu har även jag varit här och snokat lite. Det är alltid lika skoj att läsa bloggar som har bilder med i inläggen... Keep on! Vi ses kanske fler gånger =)