söndag 15 juni 2008

Lillebror blir 3 år!

Okej, skit dålig uppdatering jag vet, men min lillebror fyller ju år idag, så jag har uppvaktat han och lekt med han och hans vänner på barnkalaset, han blir nu tre år, stor pojke! Tillskillnad från Kissie så älskar jag barn så det var hur underhållande som helst att leka med dem, spec när Amanda och Nils va här för att liva upp det hela!


Min lillebrors underbara tårta som min mammas kompis Anna har gjort, helt otroligt, hon har gjort allting själv, verkligen allting, katterna, skorna ja allt hur otrolig är den inte?

Själva födelsedags barnet, nu ska han ju sluta med napp också, stor pojke som sagt!

Så grattis på födelsedagen lillebror, jag älskar dig trots att du är en jobbig liten skit unge ibland! Haha! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

sv. Läget är fortfarande oförändrat. Men jag ska iaf hälsa på honom imorgon och det känns riktigt bra! Jag vet, men jag hade hellre velat att Jalle skulle komma hit. Det är nu jag behövs här hemma, fast samtidigt så kan det vara skönt att komma på lite andra tankar ett tag.

Men gud vilken fin tårta. Helt otroligt! En sån har aldrig något gjort åt mig :D

Anonym sa...

Nej jag har inte bestämt mig än, men jag tror jag tar båda för jag kan verkligen inte komma fram till vilken jag gillar mest :D Hälsa Grattis till din lillebor :)

Anonym sa...

Vilken fin tårta.

Anonym sa...

tack snälla :)