lördag 21 juni 2008

Tack för en trevlig midsommar alla.

Midsommar igår, ye. En bild säger ju mer än tusen ord, eller? Så det blir bilder för hela slanten!

Dags för mat, Simon var på g.

Anna och Jalle också såklart! :)

Simon blev ännu mer på g efter maten!

Efter maten var det massa spel, sen jordgubbar med glass och grädde. Käärstin va på g!

Klockan blev mycket, Anna och Jalle hade åkt hem, Nils och jag var trötta så Nils somnade och Käärstin och Simon gick ut en runda medans jag låg vaken, jag orkade inte göra ett skit. Vid tre så gick vi och la oss!

Tack för en jätte trevligt midsommar alla, hur kul och trevligt som helst!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar den sista bilden :D

Anonym sa...

Visst är den fin :)
Härliga bilder!

Anonym sa...

haha mjo ;D
kram

- sa...

Vi är alltid på G ;D
du ska bara veta vilka gagsters jag och simon är, vi var coolast i hela üsby lixxxommmm.
inte en jävel var ute :(
Tack för en trevlig kväll!
<3

Anonym sa...

Det var supermysigt hela kvällen :)
Kul att få träffa dig med!

Nu ska min älskling snart köra upp så vi har gått upp riktigt tidigt idag.. lite skönt på samma gång som vi är trötta.

Du får ha det så kul i gbg :)

Kram