fredag 18 juli 2008

Massa text + favorit

Åhå vad trött jag är, haha,. Hade nyss lite fika rast då jag somnade sittandes i soffan, haha.

Igår va jag med Frida B och Amanda, (bilder kommer senare idag) vi lagade planka och sen åt vi marängsvich till efterätt, mums vad gott det var. Vi hyrde två filmer Boggeyman 2 (som faktiskt var mycket bra, bättre än ettan fast de hade inte med varandra att göra alls) och The Solomon Brothers. Vi var först hemma hos Frida till 9 och kollade på Boggeyman 2 först och åt innan det åså sen vid 9 körde vi hem till mig och fortsatte myskvällen där. Tack tjejer, det måste göras om!

Idag slutar jag redan vid två för jag ska med tåget till Kalmar tio i 5. Det ska bli så skönt att få träffa alla (de flesta iaf) igen. Jag vet inte om jag kommer blogga något, det återstår som sagt att se.

Sen en bild på favoriten också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älska gossip girl!