onsdag 16 juli 2008

Ny kofta och nytt projekt på jobbet.

Jag har ny kofta! Ja, jag köpte ny kofta igår från Kaffe är den och kostar 379:- lovely.



Dagens outfit idag är:
Jeans från Only 400:-
Linnet vet jag inte är hur gammalt som helst!

Kofta från Kaffe 379:-

Halsband från HM 39:-

Skor från Diba vet inte pris

Jag blev även klar med enkäterna igår och har nu börjat på Sveba-Dahlens svenska hemsida, kul kul.

Idag jobbar jag till fyra sen ska jag hem och städa rummet, mamma var lite galen, men jag förstår henne, jag har total kaos, det är äckligt! Sen vid 6 slutar Nils jobba och kommer då hem till mig.

Jag åker till Kalmar i helgen för att träffa mina underbara vänner jag träffade i Frankrike, underbart ska det bli, underbart! Men jag ska iaf försöka träffa Nils så mycket som möjligt innan, måste passa på nu innan jag + min familj åker bort till Montenegro.

Inga kommentarer: