söndag 24 augusti 2008

Dags att måla igen!

Hejsan! Igår åkte jag och älskling till Kalhult vid 11, vi började måla taket och väggarna, vid halv tre kom Sarah (<3) style="font-weight: bold;">mysa. Sen spenderade vi kvällen här, Sarah åkte hem redan vid kvart i sju men min älskling var ju kvar. Vi somnade redan vid nio med kläderna på och allt, haha vi va trötta vi.

Idag ska jag upp till Kalhult igen och fortsätta på mitt målande, älskling följer med en stund iaf tills han ska hem vill säga och min kära granne Amanda skulle också följa med!


En outfit igår efter målandet i Kalhult!
Jeansleggnings från pieces 249:-
Random svart underlinne
Gå kofta från Only 250:-
Klocka köpt i Montenegro
Plånbok från SooNize (FD orient express. Herregud varför bytte ni namn? Jessica, jag kräver en förklaring! haha)

Nu kom Amanda så nu blir det att bege sig till Kalhult, ha en bra dag så hörs vi.
Puss puss, Bobby Brown.

Inga kommentarer: