torsdag 21 augusti 2008

Home sweet home.

Hejsan, jag är hemma igen och igår uppdaterade jag inte alls, för när jag kom hem kvart över fyra satt min älskling här och väntade på mig. Vi myste och vid fem skulle vi hem och äta hos mormor och morfar det fick gå snabbt för jag skulle hinna till bokhandlen, klädkammaren och maggans sko affär innan klockan 6!

Men det gick!

Jag inhandlade lite block och lite pennor. Sen blev det ett par skor, jeans leggings (låter helt knäppt men sjukt smidigt), en tröja, plånbok, två par trosor, sjal och en plånbok. Bild kommer väl så småningom.

Nu ska jag kolla lite på nätet efter snygga kläder och på höstmode, blir ingen bild nu sorry.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du är hemma igen :) Måste varit mys att träffa Nils igen. Är glad för er för jag vet ju hur jobbigt det är att vara ifrån varandra.. Du får visa det du köpt sen :) jeansleggings?

Kramkram