lördag 30 augusti 2008

No pics.

Dålig uppdatering igår jao, men jag hade saker att göra som sagt. Det är ganska roligt för ena dagen kan jag lägga upp mellan 1-5 inlägg och en dag inte ett enda, och då får ni väl nöja er med dem gamla jag har, haha.

Igår efter skolan åkte jag upp till Kalhult för att riva upp plastmattan i mina rum eftersom där ska läggas ny på måndag morgon! Sen skulle jag hem äta, sen kom Käärstin, och vi gick ner för att möta hennes kompis Anja på stationen sen gick vi till ICA för att handla gotti gott gott. Vi gick hem kollade på Wanted sen kom Robin vid halv tio, och vid elva åkte alla hem! Tack för en jätte trevlig kväll, och wanted var jätte bra tycker jag.

Nu ska jag och jobba och efter det ska jag åka till Nils där jag även tror Jalle befinner sig, ja trevligt trevligt.

Ciao.

Inga kommentarer: