måndag 4 augusti 2008

Nytt i garderoben!

Har varit nere och inhandlat det sista in för resan nu, och lite annat också och nu hoppas jag på att denna resan kommer bli toppen!

En underbart fin vippig kjol som kommer från sisters point och kostar endast 300:- I love it.

Dock köpte jag inte denna idag men har lovat att lägga in bild så här har ni.
Klänningen är från sisters point och kostade 500:-
Från sister point 349:-

Skjorta från Veromoda 300:- (den är randig fast det inte syns på bilden, jag vet inte varför jag envisas med dessa cambilder när resultatet är så illa, är bara för alt för att asa fram kameran och sen lägga in bilderna i datorn och ja ni vet ju själva hur jobbigt det är)

Klänning från Sisters point 349:-

Jacka från Only 400:- (helt sjukt billigt) jackan kommer jag använda flitigt i höst, dock visar inte bilden hur sjukt snygg jackan verkligen är, mums.

Nu blev det mycket bilder, men mer blir det, jag hoppas ni ser framemot mina festival bilder för jag har tagit 300 st, haha men ni ska slippa se alla, men det återkommer jag med senare, hejs!

Inga kommentarer: