fredag 15 augusti 2008

Öroninflammation.

Hejsan hejsan, jag har fått öroninflammation, ja nu vet alla det. Fast det är ingen fara förutom att det gör ont i örat.

Har solat en del idag och jag känner mig helt slut, haha solen får en att bli trött faktiskt. Ikväll ska vi nog gå mot nya stan och käka lite. Jag hoppas allt är bra hemma, jag har faktiskt inte så mycket att skriva.

Jo jusste vårt hur har blivit sålt nu också, (gud vad tråkigt det känns) om två månader ska vi vara utflyttade, och just nu känner jag bara att jag inte vill! Men det blir väl bra det också, eller hur?

Det blir ingen bild idag för jag orkar inte. Haha

Svejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där! Ska ni flytta ifrån ert hur? Usch det där känner jag igen. Vi flyttade från ett jättefint hus när jag var mindre och jag var helt förstörd. Man etsar sig verkligen fast i sitt hem. Speciellt om det är ett hus som man säkert har bott i flera år i... Men det känns okej ändå lr?

Nu har hela sommaren gått och det är lugnt om du inte vill längre, men det droppfärgade linnet du vet haha... Vill du fortfarande ha det? Nu är jag i Sthlm och kan skicka det till dig om du skickar pengar. Annars lägger jag bara ut det på Tradera.

Kram! :)

Anonym sa...

Hihi, hoppas på inflyttningsfest jag! :D