tisdag 12 augusti 2008

Solen skiner mig i ansiktet

Hejsan hoppas allt står bra till, här är det toppen, tränade tennis innan sen tog jag ett långt bad i poolen och simmande några längder och nu sitter jag här ute och njuter av solen.

Kanske ska ta och proppa i mig en chips påse (har man semester har man, fast jag har inte ätit så mycket skit som jag trodde jag skulle göra, men när jag kommer hem är det samma gamla sak igen, inget godis) det är ju faktiskt "bara" 40g i den, (hehe) ja det återstå att se, hur är allt hemma? Imorn har jag varit här en vecka, ja en hel vecka och en till ska det bli, är både positivt och negativt. När min tennistränare frågade om jag skulle åka hem imorn sa jag glatt nej och när jag kom att tänka på "skit halva tiden har gått" så kändes det tråkigt att behöva åka hem, men samtidigt vill jag bara hem nu nu nu till min älskling och mina kompisar, men sen börjar ju skolan imorn och det är jag inte alls pigg på, usch nej.

Jag vet att min uppdatering inte är vad den brukar vara eller handlar så mycket om mina kläder, och vad jag vill ha och sånt, men när jag är här sitter jag inte och tittar runt så mycket på internet och då blir det bara lite uppdatering om vad jag gjort åså, men så fort jag kommer hem ska det bli till det vanliga, det lovar jag, det är ju det jag brinner för.

På en restaurang mot gamla stan.

Inga kommentarer: