onsdag 17 september 2008

Jag är en riktigt elaking

Jag sa ju att jag skulle visa vad jag köpt igår, här är det, två koftor, fast jag köpte även en halsduk men ingen bild på den. Båda två kommer från Vero Moda den svarta (som den faktiskt är irl) kostade 400:- och den gula kostade endast 200:-

Åh jag känner mig lite elak nu, Sebastian ringde och frågade om jag kunde följa med honom till frisören och jag sa nej, usch han har alltid ställt upp för mig åså men jag känner knappt att tiden räcker till, måste göra franskan och även göra klart historian och sen ge bloggen lite tid, aja.

I alla fall så har jag jobbat idag sen åkte jag faktiskt till skolan oh jobbade lite i mattestugan, så istället för att vara fyra sidor back som jag var innan är jag nu en sida före. Efter det åkte jag ner till mamma för att pröva kläder eftersom jag ska gå modevisning i glimåkra imorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fin den svarta var :)