fredag 12 september 2008

Stockholm here I come!

Dit åker jag idag, till Sveriges huvudstad Stockholm. Jag, Ida och Käärstin ska bege oss dit för en utbildning som UMR blev bjuden till, den handlar bla om mänskliga rättigheter.

Ska bli skönt att komma iväg lite, men datorn följer iaf med upp, surprise? Nej. Men om jag har internet vet jag faktiskt inte så det återstå att se. Vid 12.52 tror jag tåget går, så jag ska duscha nu och sen måste jag även packa ner det sista, mamma tvingar mig att ha värsta minsta väskan, blö. Haha.

Kommer sakna Nils också, puss på honom. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

VAAAAAAAAAAAVAVAVAVAVAVVAVAVAVAAAAAAAAAAAA!!!!
12.52!
JAg hoppas du skojar min dojaa!
jag kmr inte hinnaaaaaaaaaaa :O:O:O:O:O:O:O:O::O:O:O:O:O:O:O
jag har itne packat ett skit, jag har precis vaknat! :O:O:O



























okej då, jag är helt klar.
kör vid 12.
Hinner jag då? :)