söndag 5 oktober 2008

1års bilder. <3

Först väntade vi på bussen som skulle ta oss till Kristianstad.

Väl inne i Kristianstad gick vi till oceans city och åt Kina buffé.

Jag har inte så mycket mer bilder, mest lite på restaurangen åså ingen kul.

Men när vi kom hem väntade en överraskning på älskling här hemma, vi åt marängsvich och spenderade tid med varandra. Ja hade en jätte mysig dag och min älskling är det finaste som finns.

Igår fixade jag, Amanda och Nils ut i kalhult, tack för hjälpen. I alla fall så är mina rum nästan helt klara, det är lite tapetsering som ska göras och det fixar nog mamma det mesta. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på Indiana jones 4 och som Nils sa "den var underhållande" haha. jag tyckte filmen var bra i alla fall och det tyckte Amanda också.

Idag har det inte hänt så mycket, det sista av slipningen och lite städande i Kalhult bara, sen har bara jag och Nils varit här hemma och tagit det lugn, lite matte har jag tittat på också, prov imorn ju! Usch. Och att Nils snart ska hem gör inte saken bättre!

Inga kommentarer: