onsdag 15 oktober 2008

Klass 9E, 8E,D och 7E!

Jaha så var det onsdag, min lediga idag, men jag kan fan knappt inte minnas när onsdagen verkligen var min lediga dag, visst det är inte mycket skola (ibland mattestugan) men det är så mycket annat, och idag ska jag till parskolan tillsammans med Hanna och prata om UMR i olika klasser och köra olika övningar med dem.

Klockan är nu tio i åtta och jag ska vara där kvart över, hmm här sitter jag i BH och trosor, kanske borde skynda mig? haha

den gammal bild bara för att jag ska ha tröjan på mig idag! Wey.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. Okej vad skönt! :) Det är ganska så bra med mig...

Det blir ju lätt så, när man har en ledig dag, att man planerar in massa annat då! Ibland vill man bara ha en ledig dag då man inte gör något utan bara är hemma med ens älskling.

När ska ni flytta förresten?