torsdag 2 oktober 2008

USA here I come! Eller?

Hej, har ni haft en bra dag? Ja min har varit okej, först Stresshantering och sen lunch och sen hem, inte alls jobbigt faktiskt, haha. Så nu sitter jag är hemma och planerar lite för imorn, för då firar ju jag och Nils ett år! <3

Men just nu är jag faktiskt lite små sur, jag hatar Sverige, ja hata är väl ett starkt ord men jag vill inte bo här egentligen, jag vill bo i USA, visst politiken är skit och hur människorna blir behandlade och skit nej det är inte alls bra, men jag vill det, USA är min dröm. Ärligt talat så har det varit min dröm i flera år, att bli advokat där, nu är inte min dröm att bli just advokat där utan att bara få plugga där något år, bara få testa på något annat.

San Diego State University.

Hur fint är det inte? Där skulle jag lätt kunna spendera några år, men det är fortfarande bara en dröm och sen att lämna allt här hemma, det är så mycket som man måste räkna in, det är inte bara att sticka sådär, men som sagt är det en dröm jag har.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska göra det absolut. Dennis åker med YFU (youth for understanding) de ska va en av de bättre, det är en ideell organisation dessutom! Och.. din familj slipper ta emot någon om de inte vill!