söndag 13 april 2008

Engla 10 år hittad död.

Jag fick precis höra att 42åringen erkänt och Engla är död. Han har mördat henne och jag förstår inte hur en människa kan vara så sjuk och bara få den tanken. HElt oskyldig och jag har följt detta ganska noga för jag har tyckt så synd om hennes familj och nära, att man inte ens ska kunna cykla 5km utan att bli mördad? Vafan lever vi i för värld, samhälle. Jag har ju sagt det innan och jag säger det igen vi lever i ett fucked up samhälle. Jag blir så arg så det finns inte ord, jag såg hennes mamma prata i tv och hon hoppades verkligen på att hennes lilla flicka levde, och det hoppades verkligen jag också på. En tio årig flicka som hade hela livet framför sig, hur kan man? Jag förstår bara inte, vilken jävla tur att han erkände i alla fall så man hittade kroppen. Men om man nu lyckats ta fast honom när han mördade Pernilla hade ju aldrig detta hänt. Så nu har jag fått ut min ilska lite, men jag förstår verkligen bara inte!

1 kommentar:

STACKARS ENGLA;( sa...

JAG FATTAR INTE HUR HAN KUNDE




MIN STÖDPAPPAS KOMPIS KÖR OCKSÅ LASTBIL OCH STANNADE PÅ ETT FIKA STÄLLE OCH DÅ KOM ANDERS EKLUND

DENARE NÄR HAN FICK REDA PÅ ATT ANDERS ÄR EN MÖDARE SA HA OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!SHIT JAG HAR SNACKAT MED EN MÖDARE SHITOBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!OBS!