söndag 13 april 2008

Min helg.

Nu är helgen över, gud vad fort det gått.
I fredag var konserten på pulsen vilket gick kanon bra, tack till banden som ställde upp, alla som hjälpte till och även alla som kom och tittade. Över 200 personer var det sammanlagt och det känna jätte bra att så många dyker upp när man nu fixat något.
I lördags jobbade jag till klockan tre på outleten, sjukt mycket folk så det var kul att jobba. Sen åkte jag hem och vilade lite sen kom Frida, Viktor, Nellie, Emmy och Simon. Vi hyrde film och handlade godis, det var min födelsedags present till Viktor, mysig kväll.
Idag så jobbade jag till klockan tre igen, inte alls lika mycket folk idag men ändå något att bita i, haha. När jag kom hem var jag helt slut och jag har bara spelat lite xbox (vilket jag verkligen måste börja med på allvar igen, blir för mycket annat som kommer ivägen, usch saknar det.).

Jag handlade två sjalar, en tunika och en hög kjol igår, dock ska jag nog lämna tillbaka kjolen för jag hittade en skitfin liten väska idag som jag köpte och nu har jag redan handlat upp hela min lön jag ska få denna månaden så jag ska lämna tillbaka den ja, så snygg va den inte.

Men nu är jag mega trött och jag ska vara skit busig ikväll så vi hörs imorn.
Hejs!

Inga kommentarer: