onsdag 23 april 2008

Fria onsdagar gör min vecka.

Herregud det är onsdag och jag har inte uppdaterat sen i lördags :O
fy skäms på mig.

I alla fall så var helgen underbar, spenderades mycket med älskling och en mys kväll med Frida.
Igår var jag, Frida och Käärstin ute och fikade på idrotten för det var vad vi hade planerat in, haha.

På tal om något helt annat var jag nyss inne på en blogg och då såg jag detta inlägget och jag tycker inte man borde bry sig om vad folk i sin lilla små by tycker, själv bor jag i en sån liten by så den knappt syns, nej men ni förstår, inte för att jag är mycket för att bära färger utan svart är min grej men känner man att man passar i färg och massa glitter så go for it, det kvittar ju faktiskt vad andra tycker, det är vad jag anser i alla fall. Och lite mer uppmärksamhet kan väl inte skada? Kanske kan skapa en ny trend i din lilla by? Haha.
Men det är bara vad JAG tycker!

Idag har jag en massa för mig så egentligen borde jag bege mig till duschen.
Lista att göra.

  • Duscha, klä på mig och sminka mig.
  • Handla kläder
  • Hämta löneböcker
  • Hämta lagad cykel
  • Möta upp Nils
  • Hämta lillebror på dagis?
  • Kolla på väska och skor
  • FÄRGA HÅRRET!!!!!!
och det ska göras innan halv 3, usch jag måste snabba mig.
Så nu ska jag kila och förlåt för dålig uppdatering.
Ha en härlig dag i detta underbara vädret, hejs.

Inga kommentarer: