torsdag 24 april 2008

Kläder är nu fixat!

Hej hej, jag lyckades hinna allt igår, eller ja nästan i alla fall det dära med skor och väska blev inte förens precis innan klockan sex, haha men jag hann göra allt i alla fall och jag handlade en massa kläder som ska komma på bild senare tänkte jag eller när jag har det på mig. Det blev i alla fall:
Kuvertväska
Långt Linne turkost
Blommig t-shirt/tunika
Ett par byxor
Ett par jeans shorts
Ett par blommiga skor, super söta
Röd tunika sak typ, haha
Det var nog allt, tror jag i alla fall.

Dagens göra är:

  • Skola
  • Städa
  • Läxa
Mycket mer är det nog faktiskt inte, skönt.
Jag börjar inte skolan förens lite innan halv 12, ska bara få reda på mitt betyg i socialkunskap.
Jag är totalt spänd på att få veta, jisses.

Nu ska jag fortsätta sminka mig så hörs vi senare, ha en bra dag undertiden och jnut av det fina vädret så länge det varar.

Nils, <3

Inga kommentarer: