torsdag 24 april 2008

Je voudrais Nils!

Dagens planer funkade tills jag kom till att göra läxan.
BLÖ! Det funkar inte alls, har en massa franska till Imorn som han tar livet av mig med helt allvarligt. Sen saknar jag Nils och med han i tankarna blir fan inget gjort. Skärpning!
Vi ska nog inte träffa i helgen tyvärr, fast det betyder att jag kan träffa en massa vänner jag saknar. På fredag (imorn) kommer nog Sarah hit, dock åker hon hem på kvällen igen eftersom jag ska jobba på lördagmorgon, sen ska jag, Frida och Käärstin ha Sagan om ringen maraton på lördag, hemma hos Frida då eftersom mamma inte mår prima blir det bäst så, och du tyckte väl det vart okej Frida? Har jag för mig? :O

Ronja kom över en liten liten stund idag också, men det var mysigt, fick lite pratat i alla fall.

Nu måste jag ta tag i franskan, eller så skulle jag kanske till jobbet ikväll, usch jag är verkligen inte på humör för det, helt trött i huvudet och borde verkligen sova fast jag sovit mycket inatt, eller i alla fall mycket för att vara mig. Är så trött hela tiden, det suger. Nu ska jag bege mig i vilket fall som helst, först slänger jag upp en ego bild sen får ni ha en fortsatt trevlig kväll, tjo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för pratstunden babe <3