onsdag 30 april 2008

Dålig uppdatering.

Igår hann jag inte uppdatera för det var så mycket så, förlåt.
I alla fall så var jag i skolan till 2 sen gick jag hem och solade i ca 1tim tills Nils kom hit vid tre.
Sen var vi ute och hoppade studsmatta, lekte med lillebror tills klockan 6 då vi gick in och gjorde vid oss. Klockan 7 kom Simon och Frida hit så skulle vi ut och äta pizza. Efter det så fotade jag en hel del. Det var min gårdag :)
Min outfit igår var simpel.
Sjal: kommer inte ihåg märket. 119:-

Tunika sak: Only 160:-
Kofta: Only 100:-

Kuvertväska: SoNize 149:-

Solglasögon: Orientexpress 249:-



Idag väntas middag med vänner här ikväll hur mysigt som helst. Ska snart börja städa rummet lite och välja kläder, underbart.

Helst av allt skulle jag ju då vilja ha på mig den hära klänningen ikväll men nu äger ju jag inte den tyvärr, hur snygg som helst och kommer ifrån Forever21 och kostar ca 25 dollar, super billigt och super snygg. Ge mig!
Men jag ska nog hitta något i garderoben som passar!

Inga kommentarer: