måndag 28 april 2008

Ikea är gudomligt.


Detta sovrummet är gudomligt, från IKEA så jävla snyggt verkligen.
Jag vill ha mitt rum typ så förutom garderoberna vid sidan om sängen.
Sen detta vardagsrummet: Helt gudomligt verkligen, mycket garderober åså jag kunde skippat, men ett ljusrum med mycket svarta detaljer det är jag det. Sen min svart skinnsoffa istället, den är skit snyggt. Jag är säker på att mina rum i kalhult kommer bli att dö för, och måste säga tack till Anna som hjälper mig med att tipsa, m.m.

Nu är det Gladiator på nian och den får inte missas, har sett den tusentals gånger men kan man få nog? Inte jag i alla fall. Sen är jag sugen på att se Tristan och Isolde igen, så himla bra ju, eller vad säger du Frida?

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. haha jaa men du har väl massor? :) Du har det ju jättebra med din mamma som har affär och allt.