söndag 27 april 2008

Hjälp!

Jag är totalt slut!
Jag kom hem idag efter att ha varit uppe i princip hela natten med sagan om ringen maraton haha.
Sen har jag hjälpt mamma i trädgården hur mycket som helst och jag har massa blåsor på händerna nu, tyck synd om mig!

I alla fall ska jag få ny mobil, det blir denna:


Jag tycker den är snygg och den är simpel så det fick bli den,
får även ringa för 200 kr i månaden och när jag köper den får jag ett presentkort på HM på 250:- så det är ju toppen. Sen är det även mamma jag får den av så det är hon som ska betala, inte ofta det händer så man får njuta lite extra!

Detta är skorna jag köpte förra veckan:


Själv tycker jag dem är skit söta speciellt för 200 kr.
Jag vet inte riktigt vad jag kan matcha det till men de har kommit till användning en gång i alla fall!

Jag behöver hjälp, vi ska ju flytta och jag har TRE rum som jag ska måla, tapetsera och inreda, men hu i hela friden ska dem se ut? Innan vart jag helt 100 på att de skulle vara svarta och dystra för det älskar jag, men nej usch jag vet inte vad jag vill längre, jag har värsta ångest, hatar det. Så kom gärna med tips, jag brukar kolla in Annas blogg och hon har många bra tips och ideer men det är bara så svårt!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. Jaa de brukar ju vara det tyvärr. Det gäller att kunna urskilja alla detaljer och hitta ens egen stil. Jag älskar Ikea, verkligen. Det finns så många olika stilar och amn kan blanda hur man vill, så är det ju billigt med. Nästan allt i mitt rum kommer därifrån.

Jag förstår att du tycker det är svårt när du har så mycket yta. Sen så finns det så himla mycket snyggt och man vill ju bara ha allt! Fast det inte passar. Men vill du ha någon fondvägg kanske? Då kan du ju utgå från den sen!:)