lördag 26 april 2008

YEEEEEEES!

Hejsan hejsan, nu har mycket av dagen gått redan ju.
I alla fall så jobbade jag till klockan två tog hem två t-shirtar till älskling som var skit snygga, dock tror jag dem är för breda :( men men det väntas att se.
Efter jobbet skulle jag på kalas, Kristina fyller 30, grattis grattis. Lite kul att träffa folk man inte sett på länge fast mer än 2 timmar där hade jag nog inte klarat så det var tur att vi åkte hem i tid.
I alla fall så ska jag snart bege mig hem till Frida där jag, Käärstin, Frida, Sebastian och Amanda ska ha sagan om ringen maraton hela natten, haha.
Jag kommer slänga upp lite dagens outfit bilder, eller mer visa vad jag har haft på mig sen igårkväll.

Hade detta idag när jag jobbade.
Det är kjol saken jag visade igår som sagt.


















Detta hade jag idag på kalaset.
Linne: Veromoda: 100:-
Kjol: Veromoda: 200:-
Kofta: Only 100:-

Så nu ska jag bege mig, hejs.
<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

sv. Jag håller med dig. Det är ju inte kul om man kan se rätt in :) Jaaduu, det är svårt med inredning för allt är ju så personligt. Vad man tycker är snyggt och så. Men jag försöker att lägga in en inredningsbild varje dag så du kan ju kolla på dem och få inspiration. Ska försöka hitta lite häftiga sovrum och detaljer! :)

Anonym sa...

Jag svarade precis på den.

Anonym sa...

sv. Jag förstår att du inte menade något illa, fast lite sur blev jag. Jag var bara arg och trött och ledsen så jag skrev av mig lite. Det var inte meningen att du elelr någon annan skulle ta illa upp heller. Haha :) nej det är nog väldigt svårt att hitta ett sånt rum. Du behöver ju inte göra hela rummen svarta, utan du kan ju ha snygga svarta detaljer, men ändå ha ett ljust rum. Jag älskar när rum och annat är svartvitt. Det finns en blogg som heter www.favoriter.blogg.se (tror jag iaf), där kan du få lite inspiration. Jag sitter och letar lite efter något som kan passa dig.

Anonym sa...

Jalle har köpt sin där tror jag :) Den är riktigt grymt snygg.