lördag 26 april 2008

Jag är shopping beroende.

Hejsan, ingen uppdatering igår jag hade fullt upp.
Jag fick min lön igår vilket betyder att jag inte är så fattig som jag var för 2 dagar sedan haha så det blev inte liten runda till byn.
Det inhandlades:

  • 2 st nagellack 1 rosa och 1 lila
  • Svart kofta
  • Blommigt linne
  • Och någon snygg kjol sak som det kommer bild på.
  • Återfuktare
Det var väl det, och jag bara älskar återfuktaren jag använder, den är billig (65:-) och den återfuktar verkligen jätte bra UTAN att huden blir fet plus att den hjälper mig en hel del med att rena hyn så många av mina pormaskar försvinner, det är i alla fall Neutrogena visibly Clear.
Verkligen att rekommendera.

Här är kjol saken jag köpte, hur snyggt som helst. Det är MbyM och kostar 649:- jag kunde bara inte motså!


I alla fall så efter jag hade varit i byn så kom Sarah hit och vi skulle till sjöängen för att ha en trevlig kväll med: Rosemarie, Sara, Ida, Johannes, Ia(?), Johan(?) och såklart jag, Sarah och Sebastian som gick dit tillsammans. Tyvärr begav vi oss hemåt mycket tidigt, men det var i alla fall hur trevligt som helst.

Nu ska jag duscha och sminka mig för att sedan bege mig av till jobbet, hoppas det blir mycket folk eftersom det är löne helg, då är det hur roligt som helst att jobba.
Men ha en trevlig dag till vidare så uppdaterar jag lite senare.

Inga kommentarer: