söndag 30 mars 2008

Snön är borta.

Hej hej.
Igår var en sorglig dag det var 7 år sen pappa dog och han skulle fyllt 43.
Saknar dig pappa!
Men jag lyckades i alla fall göra det bästa utav det,
Jag köpte en ros och ett ljus och sen gick jag upp till minneslunden och gav pappa det.

Sen orkade jag inte deppa mer utan på kvällen var det kalas hos Katta som fyllde 40, och godhjärtad som man är (host), så följde jag med in dit för att fira henne.
Det var ett trevligt kalas men vid 11 blev jag och älskling trötta så vi gick hem.

Igår jobbade jag även mellan 10 och 14 och jag kunde inte slita mig ifrån att köpa två långa linnen, typ fodral, ring och ett par svarta tunna leggings. Bild kanske kommer senare.
Jag gjorde3 även färdigt mina halsband igår, snygga (Y).

Om ca 1tim ska jag på ett annat kalas, haha.
Mycket kalasande, men aja klockan 15:00 åker Nils hem tyvärr, och imorn är det skola.
SUG!

Ha en bra dag alla, ciao.

Inga kommentarer: