fredag 28 mars 2008

Vi drar till Malmö!

Idag drog jag, Nils, Frida, Simon, Amanda, Sebastian och Käärstin till Malmö.
Det inhandlades endast accessoarer, läppglans, hårspray och pärlor .
Det blev: två armband, ett halsband, ett par öronhänge, en ring, en sjal, proffs hårspray (lila), läppglans och en kedja tillhörde två hjärtsaker som jag köpte i pärlbutiken då jag hade tänk göra mig två snygga halsband, älskar att pärla och pyssla.

Kläderna från hongkong är skickade och jag väntas att få dem nästa vecka, härligt!

Dock är jag nu en fattiglapp denna månaden, fast det stör inte mig så väldans.
Nils skulle nyss åka hem, men jag hade visst kollat fel på tiderna så bussen gick inte 5 över 5 utan klockan 5 så förlåt, men imorn kommer han tillbaka för att hänga med mig på kalas hos Katta.
Ska även jobba imorgon, jag trivs faktiskt med att jobba i en klädaffär, dock går nästan hela lönen på kläder som man ser undertiden man jobbar, haha.


Detta är vad jag inhandlat + ett hårspray då. Hjärtana som är på vänsterbilden är det som ska bli mina halsband. Tack alla för en trevlig dag i Malmö, ni är bäst!

Inga kommentarer: