lördag 3 maj 2008

7 månader idag <3

Puh, klockan är mycket och jag borde verkligen sova men jag känner mig inte trött.
Igår spenderade jag hela dagen hos älskling och det var sjukt med mys.
Lite längre ner kommer en outfit bild med vad jag hade på mig på valborg, dock bytte jag efter 2 timmar kanske, haha beslutsångest eller vad.

Idag hade jag inga som helst planer, jag och lillebror (3år) gick ner till byn, först lånade jag lite böcker på biblioteket, sen gick jag och köpte två skit snygga scarfsar och efter det gick vi och köpte glass. Mums. Senare på kvällen hade jag ingenting planerat alls så det blev en myskväll med Amanda, vi hyrde två filmer och köpte lite godis, förövrigt ska jag sluta med godis helt och håller nästa vecka. Just nu ligger Amanda och sover i min soffa, haha hon kände sig nog lite slut, jag ska nog snart väcka henne så får vi gå och lägga oss, ska upp och jobba i trädgården imorn, sen kommer älskling vid 1, härligt.

Jag såg helt hemsk ut på bilderna så det fick ni inte se, haha.
I alla fall så var det detta nedanför jag hade på mig, det är en högkjol och linne under med ett rött sidenband i midjan. Sen var jag bara tvungen att slänga upp en bild på älskling också.
























Nu ska jag sova, sov sött.

Inga kommentarer: