söndag 4 maj 2008

Helgen är snart över.

Jag är trött och sur. Nils är inte här det gör mig depp, haha jag är en toffel.
Jag är sugen på att slänga upp lite bilder, så det är vad jag ska göra.



Detta är en av bilderna jag tog när jag var ute och fotade förra veckan.
Just nu kollar jag på filmen: evigt ung som går på trean. Den filmen är helt underbar verkligen. Snart slut dock och jag kommer nog snart börja böla som vanligt till denna filmen, haha.
Idag har jag städat för fulla muggar, och även jobbat lite, nu är det bara plugga som borde göras men det orkar jag faktiskt inte.

Som ni säkert ser har jag ändrat designen också, jag blev nöjd faktiskt ville haft en ljusare sida men ja så blev inte fallet haha så detta blir bra.

Jag är riktigt sugen på några snygga svarta halvstora ramar, jag vill ha en vitvägg när vi flyttar där jag ska hänga upp kanske nio tavlor på rad med några snygga och personliga bilder i så blir det lite annorlunda och personligt på rummet, men jag har så svårt för att hitta några jag verkligen gillar, visst IKEA har ju några simpla svarta men deras kvalitet suger, eller ja det två ramar jag har köpt där har typ pajjat i hörnen och det vill jag INTE ska hända. Så kom gärna med tips!

Sen var jag även tvungen att slänga upp en egobild som jag ser otroligt sur ut på, we just love it ait? ;D haha.
Ha en fortsatt bra söndag nu ska jag slappa!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. Det är verkligen perfekt ju! När du har halva priset med så kan du ju unna dig lite mer. :) Jag älskar kläder. Handlar alldeles för mycket så jag har infört köpstoppp nu. Så jag ska försöka sy kjolar istället x) Då får jag ju jobba lite för dem med och det blir billigare.