fredag 16 maj 2008

Slapp Fredag!

Det blev endast ETT inlägg igår och varför? JO för att när jag kommer hem ligger det en lapp om att ingen dator och att båda min rum ska storstädas! Så det var väl bara att lyda order eftersom att mamma tagit internet sladden.

Men nu är jag tillbaka för tillfället, ska snart till skolan där jag ska ha franska, jag slutar halv 12 då jag ska äta lunch sen hem för att packa och hinna med bussen hem till älskling vid halv 4. Det är väl det min fredag består av.

Jag vill ha detta halsbandet från HM, visst ganska simpelt åså men kostar bara 40:- och jag vill ha en bild på mig och min älskling där i! Perfekt för det ju, finns även i guld fast jag är mer för silver faktiskt!

Aja nu måste jag börja klä på mig och fixa mig lite, ha en trevlig dag! Hejs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh! Jag har letat efter precis ett sånt, för jag vill med ha ett med mig och min kärlek i! Fast jag skulle vilja ha ett i guld. Men det dröjer väl innan jag kommer nära en H&M-butik tyvärr.. :/

Anonym sa...

sv. Jag är med sugen på den, men jag vill nog ha den vita! :)

Det vore verkligen supersnällt av dig. Så får jag skicka pengar till dig med. Jag får se om någon annan säger något, annars så hör jag av mig. :)

Sorry att jag inte svarat på din förra långa kommentar, men det kommer!

Anonym sa...

sv. haha nej det är ju inte så mycket, fast för mig är det en tiondels resa till jalle :D Vi försöker få ihop det med när vi ska ses i sommar för han håller ju på och tar körkort så han måste vara hemma vissa datum. Jag hoppas att vi får ihop det. :)

Du har det ju i alla fall bra på det viset, du behöver inte oroa dig för om dina pengar ska räcka till att träffa nils... :)

Följer du många serier? :) Jag tittade faktiskt inte på DH för ett tag sen, men nu missar jag det aldrig! jaa vad bra :) Det ser jag fram emot. Tycker att det är så himla bra och alla är så fina och har så fina kläder och allt är bara bra :)

Så himla skönt med fredag idag. jag vill bara hem men ska snart ha prov. Du ska vara med nils i helgen väl? :) Jalle ska hjälpa honom måla deras hus. Det är anledningen till att vi inte ses denna helgen. Vi har fått vänta tre veckor och det är så jäkla jobbigt. Jag blir halvt knäpp av saknaden. :/