fredag 16 maj 2008

Äntligen Fredag eller vad säger ni?

Tänkte visa vad jag hade på mig igår:
Undertröja lång svart från only 140:-
Över en blommig tröja från Veromoda 100:-
Jeans jacka från Only 400:-
Leggings från sisters point 99:-
Skärp från sisters point 179:- (?)
Skor från orient express 249:-
Väska från 2-hand 25:-
Observera att jag faktiskt hade håret uppsatt i en sån knut därbak i SKOLAN det har jag inte haft på säkert ja 2-3 år, kändes ovant men samtidigt skönt!

Idag ska jag hem till älsklingen min och det ska bli mysigt! Sen är jag suegn på en blommig klänning, det är ingen som har något tips?

Skolan idag bestod av tre timmar franska jag vet att Kalman är stolt över oss, ellerhur Käärstin? haha :)

Veckans låt helt enkelt:
UnderOath - A Boy Brushed Red Living in Black and White
Jag har börjat lyssna på Underoath hur mycket som helst igen, love them!

Tänkte göra en lista här för min egen del om vad jag ska inhandla och kostnader av detta!
Inköpslista:

  • Berlock från HM 39,50:-
  • Blommig klänning, var vet jag inte.
  • Kajal, isadora 69:-
  • SMYCKEN I MÄNGDER! Kosta vad det kosta vill, I need it!
  • Shorts från Hm vet inte vad dem kostar just nu, hmm
Jag tror faktiskt inte det var så mycket mer, eller jag hoppas inte på det i alla fall haha.
Jag kan väl räkna med en 700kr och resan till Malmö går på 100 kr jaja vi får se hur det blir. Nu ska jag bege mig, eller ja byta kläder, fixa håret m.m hej så länge!

4 kommentarer:

- sa...

oh yes he is (Y)
BTW, låna mitt kort till malmö? :O
<3

Anonym sa...

Din stil liknar väldigt mycket min :) Det är kul.. att vi gillar typ samma kläder! Jag skulle med vilja ha en blommig klänning, en som är ganska tunn, med lite volanger och kraffs. Med det är så mycket som man vill ha :)

Anonym sa...

sv. hade jag haft mycket pengar så hade jag köpt den, men å andra sidan hade jag aldrig fått tag på den i affären. :) Förlåt om jag inte svarar på ditt långa, men jag har läst det och så! :) Vi kan fortsätta prata om detta istället.

Jaa men visst är det kul :) I början trodde jag inte att vi hade det men nu har jag insett att vi har det! :) jag älskar verkligen modet som det är nu. Det är så himla jag allting. :)

Du får ha det så bra med nils! Själv så får jag inte tag på min älskling för telias nät cpar så vi kan inte skriva till varandra. Det är sorgligt. :/

Anonym sa...

sv. Jaa jag trodde att du var det! :) fast jag vågade inte säga det :D Det var väl dags för dig att få en lite mer mogen stil ja. Känns lite konstigt att se en person ändras så där, men jag tycker att du är jättemycket finare nu! :)

jaa :( vet inte när det kommer funka igen eller något. Jaa det ska vi äntligen göra. Jag längtar så himla mycket! "Bara" en vecka kvar att kämpa sig igenom..