fredag 16 maj 2008

Nils place.


Jag sitter hemma hos Nils, vi har spelat lite Halo 3 men han sitter och spelar lite annat nu medans jag bloggar här.

Jag vill egentligen vara söt fast galen duger väl det med. Detta var mitt andra ombyte idag då hade jag på mig: Jeans klänning från Only 499:-, Halsband som jag gjort själv (kedjan 39:- hjärtat 15:-), Halsduk är random gammal som jag haft länge, Väska 2-hand 25:- Kamera Nikon D40 från A-butiken, haha.

Inte mycket mer och tillägga! Gör som Kissie festa bort hela helgen så du sen inte kommerihåg ett skit, eller va? (hoppas alla fattar ironin) I alla fall trevlig kväll, ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tanja! De fantastiska sandalerna du frågade om på min blogg kostar runt 450 kr. Äkta läder.

Anonym sa...

sv. Jag förstår det! Klart att du saknar det när det varit en så stor del av dig under en sån lång tid. :) Men skönt att du trivs med dig som du klär dig nu! :)

Joo, det går ganska så fort :) Fast jag tänker alltid på Jalle ändå. Han skrev att han visst var hos er nu. Var rädd om honom :) usch.. jag kan inte hjälpa det men jag är allt lite svartsjuk. Här sitter man själv och saknar honom som ett as. :(